Ook weer klaar
- 3 mei
- 1 minuten om te lezen
Yay!! De stapel quilts die nog net niet af of die nog moeten doorgequilt is weer kleiner. Twee quilts afgemaakt en doorgequilt en een klein quiltje doorgequilt.
Dat voelt lekker 😉😂
To do; de cursus quilt voor september afmaken, de winter birds quilt nog afmaken en dan weer eens verder met de "Ik 🧡 van Holland" quilt. En Thats it! Dan ben ik helemaal bij 😳 wow hahaha
Ondertussen zijn de cursisten zover dat we komende les gaan sandwichen en dan schiet het al weer op. Wordt vervolgd 🤗
Save the date! 📅
Markt Onder De Linden 2026 | zondag 14 juni
Van knusse dekens voor op bed of de bank, tot lieve items voor de kinderkamer of zelfs het poppenwiegje – elk stuk is uniek en met zorg gemaakt.
🌷 Kom langs, laat je verrassen door fleur en kleur en vind jouw favoriet!
📍 Zondag 14 juni – Markt onder de Linden - Noordwijk
Zien we je daar? 🙋🏼♀️




